اشکالا ت و انحرافات شیطان پرستان

 

اشکالا ت و انحرافات شیطان پرستان

اشکالات این فرقه های منحرف واضح تر از آن است که نیازی به بیان داشته باشد با این حال چند اشکال بزرگ به طور اختصار ذکر می شود :

الف: پرستش غیر خدا

مشخص است طبق عقیده آنها خدا پرستش نمی شود بلکه به پرستش شیطان و خود می پردازند و این پلیدترین کار است.

ب:ضدیت و مبارزه با ادیان ابراهیمی

ج: ارتکاب اعمال کریه و خلاف اخلاق انسانی؛ مثل اشاعه فساد و ابتذال جنسی و... .

حرف آخر اینکه:

شیطان پرستی عقیده باطلی است که افرادی برای رسیدن به مقاصد شیطانی خود پای بند آن هستند. و در حال حاضر هم با حیله های مختلف (مسائل جنسی ،اعتیاد، الکل، ابتذال و... ) به دنبال جذب نیرو مخصوصاً از بین جوانان برای گروه های انحرافی خود می باشند.

[ 5 / 3 / 1394 ] [ 23 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 626 ] [ نظرات () ]
علائم شیطان پرستی به چه معنا هستند؟!

 

علائم شیطان پرستی به چه معنا هستند؟!

 

 

در طی 25 سال گذشته به دنبال روی آوردن مردم به سوی‌ معنویات و به منظورجلوگیری ازگرایش مردم به سوی ادیان الهی 2500 فرقه جدید ساخته شده است كه با یك حساب سرانگشتی یعنی تقریبا هفته ای 2 فرقه !
یكی از این فرقه ها كه خود دارای اشكال مختلفی است شیطان پرستی میباشد كه نزدیكی بسیار زیادی با جادوگری –witchcraft – دارد كه جوانان بسیاری را به دنبال خود كشانده است و بیشتر از همه خود را در غالب گروههای موسیقی به جوامع معرفی كرده است . گذشته از اعتقادات شیطان پرستی، این گروه دارای سمبل ها و نشانه هایی است حتما همه ما با آنها برخورد داشته ایم بد نیست تا معنی برخی از این علائم را بدانیم:

 

 

ادامه مطلب

[ 5 / 3 / 1394 ] [ 22 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1489 ] [ نظرات () ]
وصاياي نُه گانه ي شيطان پرستان...قسمت نهم

 

وصاياي نُه گانه ي شيطان پرستان...قسمت نهم

 

اين نُه وصيّت از جمله اصول و پايه هاي اين فرقه ي منحرف است:

 

1. عنان نفست را آزاد بگذار و در لذّت غوطه ور شو؛
2. از شيطان پيروي کن؛ زيرا او تنها دستورهايي به تو مي دهد که با طينت تو سازگار است و هستي تو را سرشار از زندگي و پويايي مي کند؛
3. شيطان نماد حکمت آلوده و نماد زندگي اصيل است، بنابراين خودت را با افکار دروغين و سراب ها فريب نده؛
4. افکار شيطان محسوس و ملموس و قابل ديدن است و طعم دارد و عمل به آن باعث شفاي تمام بيماري هاي جسمي و رواني است؛
5. نبايد عاشق شد؛ زيرا عشق، ضعف و خواري و پستي است؛
6. شيطان، نماد دل سوزي و شفقت براي کساني است که شايستگي آن را دارند و به جاي تباه کردن خود و عاشق ديگران شدن، بايد عاشق شيطان شد؛
7. حقّت را از ديگران بگير، هر کس به تو يک سيلي زد، با تمام قدرت با مشت بر همه جاي بدن او بکوب و به او ضربه بزن؛
8. همسايه ات را دوست نداشته باش و با او همانند اشخاص غريبه و عادّي ديگر رفتار کند؛
9. ازدواج نکن، بچّه دار نشو، از اينکه ابزار و دسيله ي بيولوژيک براي ادامه ي نسل و زندگي انسان ها باشي، حذر کن، فقط براي خودت باشد.(30)

 

[ 28 / 2 / 1394 ] [ 15 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 555 ] [ نظرات () ]
شیطان پرستان...افکار، آداب و رسوم و رفتار...قسمت هشتم

 

شیطان پرستان...افکار، آداب و رسوم و رفتار

قسمت هشتم

 

1. آنها اعتقاد دارند که نعوذ بالله خداوند هنگامي که شيطان از سجده کردن به آدم سرباز زد، او را از بهشت رانده، به او ظلم کرده است و به همين دليل شيطان پرستان، شيطان را شايسته ي تقدير مي دانند و او را نماد قدرت و اصرار به شمار مي آورند. آنها همچنين شيطان را قدرت بزرگ مي دانند، قدرتي که در زندگي، بشري را به حرکت در مي آورد.
2. آزاد گذشتن عنان نفس براي انجام اعمال جنسي و شهوت پرستي و مصرف موادّ مخدّر و مشروبات الکلي. در توصيه هاي اين گروه آمده است که عنان نفس خود را آزاد بگذار و در لذّت غوطه ور شو و از شيطان پيروي کن؛ زيرا او دستورهاي سخت به تو نمي دهد و فقط خواسته هاي تو را برآورده مي سازد و تو را به صورت وجودي زنده و پويا درمي آورد. تراولي، به پيروان خود مي گفت:
هر چقدر مي خواهي رابطه ي جنسي بر قرار کن، هر طور مي خواهي و با هر کس که تمايل داري ديگران بايد تسليم تو شوند.

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب

[ 24 / 2 / 1394 ] [ 17 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 526 ] [ نظرات () ]
نفوذشيطان پرستي به کشورهاي عربي...قسمت هفتم

 

نفوذشيطان پرستي به کشورهاي عربي...قسمت هفتم

 

لبنان

لبناني ها مي گويند:
شيطان پرستي در زمان جنگ هاي داخلي وارد اين کشور شد و دقيقاً مي توان گفت: از سال 1986م. اين پديده در لبنان مشاهده شد. در آن سال نيروهاي امنيّتي به يکي از هتل هاي شهر « جونيه » واقع در شمال « بيروت » حمله کرده و گروهي از آنها را دستگير کردند. (17)
روزنامه ي « الشرق الاوسط » در تاريخ 2003/3/1م. داستان يکي از آن شيطان پرستان را که اقدام به خودکشي نمود و تنها 13 سال سن داشت، آورده است. اين شخص که يک گلوله به سر خود شليک کرده و يک نامه از خود خطاب به خانواده و برادرانش به جا گذاشته، گفته بود که او به جهان و دنياي خود مي رود که سعادت و خوشبختي واقعي در آنجاست و او براي خانواده اش ناراحت است که چگونه در اين جهان زندگي مي کنند و او هميشه به يادشان خواهد بود.
خانواده ي اين نوجوان نمي دانستند که فرزندشان از جمله شيطان پرستان است و آنها در اين مورد گفتند که هيچ نشانه اي مبني بر پيروي فرزندشان از اين فرقه نديده اند و او به هيچ جاي خاصّي جز سينما نرفته است؛ امّا او اوقات زيادي با کامپيوتر و اينترنت مشغول بود.

 

پي‌نوشت‌ها:


17- فاديا عثمان، الشرق الاوسط، 2003/3/1.

[ 24 / 2 / 1394 ] [ 16 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 504 ] [ نظرات () ]
نفوذشيطان پرستي به کشورهاي عربي...قسمت ششم

 

نفوذشيطان پرستي به کشورهاي عربي

 

قسمت ششم

 

اردن

مشکل شيطان پرستي در « اردن » در نيمه هاي دهه ي نود قرن گذشته پديدار شد و مقامات وقت اردن در آن زمان تلاش کردند آن را محدود و کم اهمّيت نشان دهند.
درماه سپتامبر سال 2002م. در يکي از تالارهاي برگزاري جشن و مراسم در منطقه ي « عبدون الرّاقيه ي » در « امان »، گروهي از آنان دستگير شدند. آنان در حال انجام مراسم عجيبي بودند و لباس هاي شرم آوري پوشيده بودند و گردن بندهايي از جنس طلا بر گردن آويخته و همراه با يک موسيقي پرسر و صدا و عجيب به گونه ي خاصّي مي رقصيدند.

در اين سالها، برخي از دانشگاه هاي غيردولتي و خصوصي شاهد تجمّعات اين گروه از جونان دختر و پسر بودند و همين مسئله باعث درگيري هايي ميان آنها، دانشجويان و اساتيد شد. در برخي از دانشگاه ها، نماز خانه ها به وسيله ي آشغال مورد حمله قرار گرفت و البتّه اين اتّفاق در « مسجد زيد بن حارثه » در منطقه ي « الجبل الاخضر » در شهر « عمان » نيز روي داد.

 

 

[ 21 / 2 / 1394 ] [ 14 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 638 ] [ نظرات () ]
نفوذشيطان پرستي به کشورهاي عربي...قسمت پنجم

 

 

نفوذشيطان پرستي به کشورهاي عربي

قسمت پنجم

 

مصر

 

نخستين ظهور و پيدايش « شيطان پرستان » در « مصر »، به اوخر سال 1996م. باز مي گردد. گقته شده که کلمه ي « شيطان پرستان » اوّلين بار در تاريخ 1997/1/27 م. به گوش مصري ها رسيد. در اين روز روزنامه هاي مصري خبري بسيار جنجالي منتشر کردند و آن، خبر دستگيري 86 جوان دختر و پسر بود که شيطان پرست بودند.در تحقيقات  مشخّص شد که اين اشخاص از طريق رفت و آمد و برخورد با اسرائيلي هايي که بدون گذرنامه به مصر، به « طابا » سفر کرده بودند و از مسائل جنسي و موّاد مخدّر و مشروبات الکلي براي پيشبرد افکار و نقشه هاي خود استفاده مي کردند، (12) با اين افکار و عقايد آشنا شده بودند.از جمله رهبران اصلي « شيطان پرستان » در « مصر » ، احمد عمر عبدالغفّاز و طارق حسن بودند که طارق حسن، رهبر يک گروه موسيقي بود و جوان ديگري به نام تامر (14) از جمله اماکني که شيطان پرستان در « مصر » براي برگزاري مراسم خود از آن استفاده مي کردند، کاخ مشهور « بارون » بود.

 

پي‌نوشت‌ها:
12- اظهار الحق، ص 175.
13- اخبار الحوادث المصرية، 2001/5/17.
14- اظهار الحق، ص 180.

[ 20 / 2 / 1394 ] [ 20 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 689 ] [ نظرات () ]
سرايت شيطان پرستي به جوامع اسلامي...قسمت چهارم

 

سرايت شيطان پرستي به جوامع اسلامي

قسمت جهارم

 

مهم ترين  عوامل، ورود این آیین به برخی از کشورهای اسلامی عبارتند از:

1. پيشرفت رسانه ها و دستگاه هاي اطّلاع رساني و ارتباطات به ويژه شبکه ي اينترنت که مهم ترين وسيله ي گسترش و ترويج افکار و عقايد آنان و وسيله ي ارتباطي پيروان آن است.

2. سرعت گرقتن روند عادي سازي روابط برخي از کشورهاي عربي و اسلامي با حکومت يهودي در « فلسطين » اشغالي. اين امر باعث افزايش اختلاط شهروندان اين کشورها و يهوديان به ويژه مصري ها با يهوديان شد که پيوسته شمار زيادي از يهوديان به « مصر » سفر مي کنند .

 

بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب

[ 20 / 2 / 1394 ] [ 20 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 673 ] [ نظرات () ]
شیطان پستان...پيدايش جديد( قسمت سوم)

 

پيدايش جديد

درسال 1948م. يک انگليسي به نام الستر کراولي، که از « دانشگاه کمبريج » فارغ التّصيل شده بود، کتابي به نام « شيطان سفيد » تأليف کرد. کراولي در اين کتاب از شهوت جنسي و تحريکات جنسي دفاع کرد. او سخنراني هاي مفصّلي در مورد قواي جنسي در « انگلستان » انجام داد و پس از آن، او معلّم اوّل گروه « شيطان پرستان » بود که در « ايالات متّحده ي آمريکا » نيز شروع به گسترش يافتن کرد تا آنکه بعدها يک يهودي آمريکايي به نام آنتوان شتلِوي (5) ملقّب به پدر سياه، رهبري آن را برعهده بگيرد.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب

[ 19 / 2 / 1394 ] [ 1 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 732 ] [ نظرات () ]
شیطان پرستان...قسمت دوم

 

شیطان پرستی...قسمت دوم

 

شيطان پرستي در قرون وسطی

 

 

در قرون وسطا، گروه هايي در « اروپا » پديدار شدند که شيطان را خداوند و معبود خود قرار داده بودند. از جمله ي اين گروه ها، گروه « شواليه هاي معبد » بود که در « فرانسه » پا به عرصه ي وجود نهاد. اين گروه، جلسات شبانه و بسته اي داشت که در آن شيطان مورد نيايش و پرستش قرار مي گرفت و آنان گمان مي کردند او را به شکل يک زن مي بينند. اين گروه به مسيح (ع) و مادرش و حوّاريون مسيح دشنام مي دادند و از پيروانشان مي خواستند تمام آنچه را مقدّس به شمار مي آمد، ناپاک و نجس بدانند.

 

بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب

[ 17 / 2 / 1394 ] [ 14 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 708 ] [ نظرات () ]
آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )
صفحات وب