آیا با ظهور امام زمان(عج) شیطان پرستان با ایشان می‌جنگند؟

 

آیا با ظهور امام زمان(عج) شیطان پرستان با ایشان می‌جنگند؟

در زمان ظهور امام زمان(عج) گروه‌های بسیاری از کافران و مشرکان با ایشان می‌جنگند. در این میان شیطان‌پرستان هم به عنوان مشرکان امروزی از این قاعده مستثنا نیستند. همان‌طور که حضرت علی(ع) در نهج البلاغه در وصف سپاه صفّین بیان فرمودند: «همانا شیطان سپاه سوار و پیادة خود را فراخوانده و ...»
این بیان امام علی(ع) نشان می‌دهد که شیطان‌پرستان به عنوان سپاه شیطان در جنگ با معصوم حضور فعّال داشته و از تمام امکانات خود در این مسیر بهره گرفته و از هیچ تلاشی برای مخالفت و دشمنی فروگذار نمی‌کنند.
و آنچه مسلّم است، شکست شیطان و شیطان‌پرستان است. در این باره امام صادق(ع) می‌فرماید:
«در هنگامی که حضرت مهدی(عج) به مسجد کوفه وارد می‌شود، شیطان را نزد او می‌آورند؛ در حالی که دستانش بسته است و می‌گوید: عجب روز سختی است و در این هنگام حضرت سر از بدن او جدا می‌نماید.»
و این پایان کار شیطان و شیطان پرستان است.

[ 13 / 7 / 1394 ] [ 15 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1555 ] [ نظرات () ]
رشیق

 

«رشيق»

 

از فرماندهان «معتمد»، خليفه ي عباسي بود. او به دستور معتمد همراه با صد مأمور ديگر براي دستگيري امام زمان (عج) وارد خانه ي امام عسکري عليه السلام شدند و همه ي حجره ها را گشتند تا به حجره اي رسيدند که در آن پرده ي سفيد آويزان بوده پرده را کنار زده، دريايي در آنجا ديدند که در وسط آن، کودکي سجّاده انداخته و نماز مي خواند.
«رشيق» به يکي از مأمورانش دستور داد که برود و آن کودک را بگيرد. آن مأمور تا به سراغ کودک آمد. در ميان آب غرق شد.
«رشيق» به ديگري دستور داد، او نيز در آب غرق شده امّا نجاتش دادند، حضرت با کمال وقار نماز را تمام کرد و سپس در پيش روي مأموران از حجره بيرون آمد. مأموران گويا چوب خشکي شده بودند. اصلاً نتوانستند کوچکترين آسيبي به کودک که حضرت حجّت (عج) بود برسانند.
همين موقع بود که حضرت مهدي (عج) غايب شد و غيبت صغري به وقوع پيوست.

(«حضرت مهدي (عج)، فروغ...»، ص 33)

[ 31 / 1 / 1394 ] [ 13 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1485 ] [ نظرات () ]
پست ویژه ...فراماسونری فعالیتهایش را علنی کرد

 

فراماسونری جمعیتی سرّی است که کسی به راحتی نمی تواند در حریم آن نفوذ کند و اگر هم راه یافت، مکلف است اسرار آن را مکتوم نگه دارد؛ اما با این وجود، کسانی توانستند به حریم آن نفوذ کنند و به اسناد و مدارک مهمی دست یابند و موفق به کشف و افشای اسرار آنها شوند.جریان فراماسونری از جمله جریانات محرمانه است که مهم ترین توطئه هایی که در جهت منافع صهیونیست ها چیده شده است ، توسط همین جریان محرمانه و مخوف رقم زده شده است. ماسون ها که در سالهای گذشته به صورت کاملا محرمانه به فعالیت خود ادامه می دادند ، در سالهای اخیر فعالیت خود را علنی تر کرده است. بر اساس اسناد و مدارک موجود ، اعضا و موسسین این جریان به شدت به آخرالزمان و ظهور منجی اعتقاد داشته و خود را برای تحقق بخشیدن به حکومت آنتی کریست (دجال) آماده می کنند. اعضا این جریان در روزهای گذشته نیز تصاویری را منتشر کرده اند که در ادامه مشاهده خواهید کرد.

بقیه در ادامه مطلب

 

ادامه مطلب

[ 23 / 1 / 1394 ] [ 15 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 837 ] [ نظرات () ]
دشمنی با امام زمان (ع) چگونه به وجود می‌آید؟...قسمت دوم
 
مقابله زنازادگان با حضرت مهدی(عج)
در روایات اهل بیت(ع) پیش گویی شده است که در دوران آخرالزّمان و منتهی به ظهور حضرت صاحب الامر(عج)، زنازادگان خون شیعیان را می ریزند و آنها را ضعیف می کنند.
از حضرت صادق (ع) روایت شده است: «گویا سفیانى (یا فرمود رفیق سفیانى) در «كوفه» شهر شما فرود آمده و از جانب او صدا می زنند: هر كس سر یك نفر از شیعیان على را بیاورد، هزار درهم به او خواهیم داد. كار به آنجا می رسد كه همسایه همسایه را می گیرد و می گوید: این از شیعیان علی است. سپس گردن او را می زند و هزار درهم می گیر
د.
بقیه در ادامه مطلب

ادامه مطلب

[ 7 / 12 / 1393 ] [ 8 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 864 ] [ نظرات () ]
دشمنی با امام زمان (ع) چگونه به وجود می‌آید؟

دشمنی با امام زمان (ع) چگونه به وجود می‌آید؟

(حرام زادگی)

 

زنازادگان، قاتلان انبیاء و اولیاء
زنازادگان، در تاریخ، سابقه ی کشتن انبیاء و امامان و حجّت های خداوند را دارند؛ کسی که شتر حضرت صالح(ع) را به قتل رساند، در روایات اینگونه معرفی شده است: «...مردى سرخ مو و  كبود چشم و زنازاده كه پدرى براى او شناخته نبود و «قدّار» نام داشت...» (1)
از امام باقر(ع) نقل شده است: «...شخصى كه حضرت یحیى‏ بن زكریا را كُشت زنازاده‏ بود.» (2)
بقیه در ادامه مطلب
 

ادامه مطلب

[ 7 / 12 / 1393 ] [ 8 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1250 ] [ نظرات () ]
پایان زندگی شیطان
 
پایان زندگی شیطان
به بیان روایات، پایان یافتن زندگی شیطان در دستان حضرت صاحب الامر(ع) است. حضرت مهدی (ع) در پی گسترش عدل و داد در زمین هستند و برای رسیدن به این هدف پاک و مقدّس، کارهای مختلفی انجام می دهند که از جمله آنها جنگیدن با موانع تحقّق عدالت جهانی است.
از مهم ترین این جنگ ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: جنگ با سفیانی، سپس با یهودیان، سرکوب دجّال و نابود کردن یأجوج و مأجوج و در آخر، جنگ با ابلیس آغاز می شود که نتیجه ی آن هلاکت شیطان است. (1)
 اسحاق بن یعقوب می گوید: «از امام صادق (ع)پرسیدم: اینکه خداوند به شیطان فرمود منتظر وقت معلوم باش، این وقت معلوم کی خواهد بود؟ حضرت فرمودند: روز قیام قائم ماست. وقتی خداوند او را برانگیخته می کند و آماده ی قیام در مسجد کوفه است، در آن وقت شیطان در حالی که با زانوهای خود راه می رود به آنجا می آید و می گوید: ای وای، از خطر امروز! قائم پیشانی شیطان را گرفته و گردنش را می زند. آن موقع روز وقت معلوم است که مدت او به آخر می رسد.» (2

لطفا برای اگاهی بیشتر لینک پست زیر رو هم ببینید.

http://yaranemonji.loxblog.com/post/310/

1. برای دست یابی به اطلاعات بیشتر، مطالعه مقاله ی از ظهور تا قیامت، ماهنامه ی موعود، شماره ی 97 را پیشنهاد می کنیم.

2. بحارالانوار، ج 2، ص 231.

[ 30 / 11 / 1393 ] [ 21 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 1579 ] [ نظرات () ]
ابلیس دشمن امام زمان عج

تلاش های شیطان پس از ظهور حضرت مهدی (ع)
 
 رواج این همه گناه و شرک و آلودگی، خود گواه همین مدّعاست که شیطان، در فریب فرزندان آدم (ع)، تمام کوشش خود را به کار بسته است و دست به دست نفس امّاره، بسیاری از انسان ها را به از خوی انسانی شان جدا کرده است.
 پس از ظهور حضرت مهدی (ع)، تلاش های شیطان برای وفای به عهدی که با خداوند برای گمراه کردن آدمیان بسته همچنان ادامه دارد. در آستانه ظهور، شیطان کاری انجام می دهد که در سرنوشت مردم بسیار تأثیر گذار است: صبح گاه روز بیست و سوم ماه رمضان، پیش از ظهور، جبرئیل امین (ع) با ندای اعجازگونه ای حجت را بر مردم تمام می کند و نوید ظهور حضرت مهدی (ع) را به همه ی آنها می دهد. عصر گاهان، ابلیس برای مقابله با این ندا به میدان می آید. این ماجرا از زبان امام باقر (ع) چنین نقل شده است:
«...و صدا، صدای جبرئیل روح الامین است و صدا در شب جمعه بیست و سوم ماه رمضان خواهد بود. درباره ی آن شک نکنید. گوش فرا دهید و اطاعت کنید. در انتهای روز، صدای ابلیس ملعون [شنیده می شود] که ندا می دهد: آگاه باشید که فلانی مظلومانه کشته شد تا مردم را به شک بیندازد و آنها را مبتلا به فتنه کند.» (1)
.1- نعمانی، غیبت، ص17، بحارالانوار، ج2، ص231.
[ 29 / 11 / 1393 ] [ 20 ] [ MOTAHAREE ] [ بازدید : 7015 ] [ نظرات () ]
آخرین مطالب
فطرس (1395/02/22 )
مولا (1394/11/20 )
یا... (1394/11/05 )
ای مسیح من... (1394/10/21 )
کبوترانه (1394/10/13 )
صفحات وب